Hej

-Dexter säsong 6.
 
Det går väldans segt idag. Klev upp imorse och åt frukost till ett avsnitt av Dexter (som för övrigt är världens bästa tv-serie). Är lite ledsen för att den sista säsongen är ute, så jag har i princip slutat kolla för att det inte ska ta slut. Jag stannade liksom på säsong 7. 
 
Längtar efter höstlov och sovmorgnar. Har inte så himla mycket planer ännu, men tänker att jag inte ska planera in så mycket heller. Ta det lite som det kommer, sådär. 
Haha, är så hungrig just nu så jag vet inte riktigt vad jag skriver/ska skriva. Nae. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: det var verkligen helt underbart! Inte överskattat någonstans :) Kram

2013-10-25 @ 17:21:11
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0