Men

 
 
Tänkte att jag skulle ta en tripp i området och fota lite innan alla höstlöv försvinner. Idag var en perfekt dag för det eftersom att jag slutade redan klockan tolv, och hade alltså dela eftermiddagen på mig. Men. Det stora men:et. Jag tog på mig mössa, vantar, hängde på mig kameran, knöt skorna. Hittade en bra liten stig att fota på. Hann ta sisådär fem bilder och sedan var kameran död. Batteriet var slut. Attans, liksom. Då var det ju bara att vandra hemåt igen. Bättre lycka nästa gång, typ. 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

ååh nej vilken otur! Men tur att du fick sluta tidigt iallafall :)
kram <3

Svar: Haha, jadu, verkligen. Ja, det var skönt. :) Kram!
Tove K

2013-10-10 @ 16:48:18
URL: http://www.svenssonjullan.blogg.se
Postat av: ella&malin - foto och vardag

fin blogg, så fin design! vi skulle bli jätteglada om du hade lust att kika in på våran blogg, kanske lämna en kommentar om vad vi ska blogga om eller vad som helst! :) kram

Svar: Tack så mycket, detsamma! :)
Tove K

2013-10-12 @ 17:44:21
URL: http://twohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0