Måndag

 
Har just fått i mig en gigantisk tallrik med turkisk youghurt, musli och honung. Tror att min mage spricker snart. Så mätt blev jag. Frukost är härligt. Förstår mig inte på människor som klarar av dagen galant utan frukost.
 
Helgen var trevlig. Lördag kväll bakade jag en variant av tarte tatin, det där bakverket som syns lite här och där just nu. Igår bakade lillasyster cookies. Vi göder varandra här hemma. Hur som helst, måndag står på schemat. Har en timme på mig innan det är dags att röra mig utåt. Det är alltid skönt att bara kunna ta de lugnt på morgonen. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad gott!

Svar: Ja, verkligen! :)
Tove K

2013-09-29 @ 18:08:51
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0