Paddling



Den här morgonen laddar jag upp med mannagrynsgröt och hallon så att jag kan kämpa med alla mina krafter, hela dagen. Nämen. Innan lunch har vi ett pass matte inbokat, och framåt eftermiddagen ska vi ut och paddla kajak (har jag för mig att det är). Det blir nog toppen! Det börjar ju faktiskt klarna upp på himlen, så man kanske till och med vågar hoppas på lite sol. Har packat ned lite fika till paddelpausen, önskar att jag kunde ta med mig en kopp te också. Kanske blir lite svårt. Hursom, jag är redo för vad dagen har att erbjuda! 


Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hej där! Ville bara kika in och berätta att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna ett presentkort hos Gömda Juveler Fashion. Det är sista chansen, tävlingen avslutas i morgon, onsdag! Så skynda dig in om du vill få chansen att vinna! :)

Här anmäler du dig: http://babustylee.webblogg.se/2013/september/tavla-vinn-ett-presentkort-varde-200kr.html#comment

Om du är helt ointresserad så ber jag om ursäkt för denna kommentar!

2013-09-17 @ 19:37:06
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0