Valnötslimpa

-Dagens frukost, bröd bakat igår.
 
Goddagens! Blev lite rastlös igår, så jag tog en promenad hem till mamma för att hämta lite saker som jag kommer att behöva under veckan. I lördags kom jag på att jag ville baka bröd, så påväg hem igen så svängde jag förbi Willys för att köpa lite jäst. Resten av eftermiddagen bestod alltså av brödbakning och psykologiuppsats. Resultatet av bakandet blev faktiskt riktigt bra- någon slags valnötslimpa. Lika spännande varje gång. Jag har nämligen ett grundrecept som jag sedan slänger ned vad jag känner för i. Alltså blir resultatet lika nytt gång på gång. 
 
Förutom att vi har vanlig skoldag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Bland annat så börjar det bli dags att plugga körkortsteori för att våga mig ut på vägarna. Kanske kan jag roa mig med det någon timme eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0