Sovvanor

 
Jag är inte den som går och lägger mig sent, men nu är jag lite orolig alltså. Efter nyårsafton så har jag haft svårt att somna, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Att jag sedan är en ovanlig tonåring vad gäller sömnvanor, det är väl en annan sak. Jag är lite orolig inför skolstarten, hur det ska gå att ta sig upp på morgonen. Det brukar dock gå att ändra tillbaka väldigt snabbt när man väl kommer tillbaka till skolans rutiner, så jag håller tummarna för det.
 
Denna morgon har jag tagit det lugnt och läst ett par gamla fototidninar. Det var väldigt länge sedan som jag fotograferade på riktigt, sådär. Hoppas att inspirationen kommer tillbaka mycket snart.

Kommentarer
Postat av: Beccys. com

Vill du bli den bästa designbloggen?:D

http://beccys.com/2014/january/tavling-basta-designbloggen.html#comment

2014-01-05 @ 21:45:37
URL: http://beccys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0