Södermanna på ett regnigt berg

 
 
 
Så, ytterst sällan får jag mig ett infall och skriver ett inlägg, trots att det ekar väldigt tomt här för det mesta. Hur som helst, igår hade jag en extremt mysig kväll med Ida, Erika och Ulrika.Vid åtta- tiden möttes vi upp vid Medis, där jag och Ida köpte med oss varsin vegansk kebabtallrik från Södermanna (rekommenderar för övrigt deras mat till alla, vegetetarian eller inte, den är himmelsk!!). Därefter traskade vi mot Tanto, där vi slog oss ned på min regnjacka för att slippa pölarna på berget. Pratade om allt mellan himmel och jord i flera timmar, såg solen försvinna. Traskade tillbaka, hittade ett öppet espresso house på vägen. Nej, det var en riktigt mysig kväll. Taco hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0