Christmas everything

 

 
 
 
 
 
Goddagens! Idag har jag varit på sådär superbra humör som bubblar lite. Startade med tre timmars föreläsning som inte var så fasligt segt som det ibland kan vara och jag lyckades faktiskt hålla fokus mestadels. Lämnade skolan redan vid tolv, och fick på vägen hem en fläng av riktiga cravings efter klassisk julmat. Så, jag traskade in på närmsta butik, botaniserade i det vegetariska sortimentet, gick därifrån med lite allt möjligt i kassen. Har sedan spenderat eftermiddagen med vad som skulle kunna benämnas som klassiskt "julstök" och  fuldansat till julmusik. Jag tycker om den här tiden på året. 
 
De senaste dagarna har jag även hunnit med att färdigdekorera granen för i år. Nu har den både fått en liten toppstjärna och pärlgirlanger och jag känner att den ändå är lite fin. Även ett pepparkakshus har varit under produktion den senaste veckan, jag är bara lite långsam på att få klart det. Men det blir säkert charmigt det också. 
 
Kvällen består av en middagsdejt med fin vän och lite senare ännu mera julmys (gissar på glögg, lussebullar, nygjord chokladfudge och The Holiday) med en annan. Mina dagar är ganska härliga just nu, jag trivs. Det var det. Hoppas alla har en trevlig fredag, taco hej för nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0