En sån där smoothie bowl



Frukost är det bästa målet under dagen. Tycker jag. Inget slår en sovmorgon med tid att göra något riktigt gott, och kunna slå sig ned med nåt avsnitt av den där favoritserien (för mig är det för tillfället Vampire Diaries). Jag tycker också om när en riktigt god frukost även kan göra att jag både får i mig en del bra saker och gör att jag orkar starta upp dagen. 

Jag hinner inte alltid göra sådana frukostar, även om jag för det mesta försöker. Så då uppskattar jag det ännu lite mer när jag har tiden. En sån dag var igår, då jag gjorde mig den här skålen, smoothie bowl kanske någon vill kalla den. Helt enkelt en tjockare smoothie gjord på avokado, fryst banan, mango, papaya och lite vaniljsocker, toppad med blåbär, krossade nötter och rostade kokosflingor. 

Tips: prova. 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Mums, nyttigt och gott!
Lycka till med din fina blogg & hoppas du får en trevlig kväll! Kram<3

Svar: Tack detsamma!
Tove K

2016-02-10 @ 21:26:46
URL: http://josephineslifee.blogg.se
Postat av: Siri

Guuud det låter jättegott juuuuuuu!!!

Svar: Det var deeet! Riktigt faktiskt
Tove K

2016-02-11 @ 14:18:41
URL: http://egoflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0