sista



Så avslutar jag dessa tre små inlägg med ett hopplock av bilder. Mellan jobbpass har jag hunnit med att måla en tavla någonstans. Beställt en amazing brunch på söder. Firat att Siri fyllde 20 med att spela twister i vitan. Ätit middagar med favoritmänniskor. Picknickat, bränt mig i solen och tittat på när Hanna tog ett dopp i Rudan. Hittat på nya frukostkombinationer. Gråtit ikapp med Johanna till Livet efter dig i en biosalong (som för övrigt var en så himlahimla fin film). 

Ibland känns livet lite långsamt. Inser när jag radar upp saker och ting på det här viset att jag ändå uppskattar så mycket av det. 

(Snodde visst ett par bilder från Siri för dessa inlägg. Hoppas det var ok, puss)

Kommentarer
Postat av: Siri

Klart du får sno bilder, always <3

Svar: pösss
Tove K

2016-06-24 @ 10:04:00
URL: http://egoflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0