ljusare

 
 
Bestämde mig för ett tag sedan för att det var dags att göra något nytt. Inte någon dramatisk förändring, sådant har jag lite svårt att hantera, men ändå något nytt. Så idag var jag hos Anna på Studio Y+A, för både lite färgning och klippning. Första gången jag var hos Anna och klippte mig var kanske för 4 år sedan, så jag visste sedan innan att hon gör ett bra jobb. Förutom att färgen blev ganska mild och harmonisk, så tyckte jag även att det kändes väldigt skönt att kapa någon decimeter vid klippningen. Nej, jag blev nöjd, och känner jag att jag vill fortsätta med detta stuk så kan det hända att det blir ännu lite ljusare nästa gång. 
 
Resten av min lediga dag spenderade jag med att träffa Erika över en tidig sushimiddag och prata bort ett par timmar. Sedan ett kortade gympass. En ganska bra dag ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0