Sommarfärger

 
Då och då hamnar jag i perioder när jag inte vill göra något annat än att rita och måla. Hade en kortare sådan period för ett par veckor sedan och oljefärgerna åkte fram. Den här gången kände jag mig inspirerad av sommriga, varma färger. Såna som gör en på bra humör. Kanske att jag till och med hade lite ängar och sommarblomster i tankarna. 
 
När jag hade penseln i handen hade jag ändå avsikten att de skulle bli lite imperfekta, sådär. Jag gillar dom dock, så kanske att de får pryda en vägg någonstans i framtiden. 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Men guuud vad fina ju!! De skulle jag kunna ha på väggen själv. Puss!

Svar: Såg denna kommentar nu haha. Taaaack bästa du
Tove K

2016-03-31 @ 18:11:10
URL: http://egoflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0