Vårkänslor

 
 
Idag visar sig solen för andra dagen i rad. Temperaturen stiger lite under dagtid och vårkänslorna börjar, sakta men säkert, bubbla upp till ytan. Den där längtan efter sommarvärme blev dessutom ännu lite större när det fanns färska jordgubbar i kylen. Även om jag äter dem med lite dåligt samvete i och med att det egentligen är helt fel årstid för jordgubbar och de säkert är odlade i en eldrivande anläggning till miljöbov, så fick de ändå toppa morgonens chia/kokos/mangogröt. Ihop med lite kokosflingor och hackade hasselnötter blev det faktiskt väldigt gott. 
 
Idag börjar jag inte jobbar förrän vid två, så fram tills dess roar jag mig bara med lite sånt där vardagligt. Städa och röja lite, träna någon timme. Typ så. Hoppas ni också får en solfylld vårdag!
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Härligt med vårkänslor :D o det där såg himla gott ut

Svar: Ja verkligen! Det var väldigt gott faktiskt. :)
Tove K

2016-03-17 @ 09:27:04
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Veronica Wallgren

Såg verkligen gott ut :)

Svar: Det var det! :)
Tove K

2016-03-17 @ 12:55:30
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0