Interior

Kände att det börjar bli dags att visa upp lite av vad jag fixat sedan jag flyttade in för några veckor sedan. Tycker ju faktiskt att det är superduperkul att få skrota runt i butiker och försöka tänka över vad som vore passande och inte, och nu börjar jag äntligen komma i ordning litegranna! 
 
Här har vi min lilla favvohylla hittills. Mest dekor och inte så mycket praktiskt ännu, men jag gillar det. Inspirationen kommer lite blandat från pinterest (psst, spana in mitt interioralbum på pinterest här) och olika "room tours" på youtube. Favissen utav dessa småsaker är nog den lilla svarta marmorskålen som jag kan samla mina ringar i, tillsammans med doftljuset som också speglar den svarta marmorn. Superduper.
 
PS. Får se hur lång tid det tar innan jag glömt bort att vattna kaktusen och den dör......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0