sol och sömn

 
 
 
Godmorgon! 
Igår var en bra dag. Har nu två dagar på raken vaknat utvilad, av mig själv (!!) runt 7:30 på morgonen. Känns så drömmigt att slippa vakna av någon alarmsignal som gör att hela huvudet tröttnar det första som händer. Igår hade jag dessutom första helt lediga dagen på över en vecka, efter jobbhelg och ditt och datt. Det var liksom lite lyxigt att vakna upp och inte ha några egentliga måsten för en dag. Så, jag gjorde mig en dunderfrulle: en sån där smoothie bowl på avokado, vanilj och blåbär. Äter nästan alltid smoothies ur skål numera, blir lite matigare? Gott är det i alla fall. 
 
Därefter tog jag mig till gymmet, och kunde till och med promenixa hem därifrån för att det var SOLIGT och jag FRÖS INTE. Säkert för första gången på flera månader? Superhärligt var det. Efter lite sol i ansiktet och en god lunch hade jag sedan energi att spendera eftermiddagen med inlämningsuppgifter och plugg. Avslutade dagen med middag hos föräldrar, kramade på syster, och kom hem till en bukett rosor utanför min dörr. En ganska bra ledig dag faktiskt. Som sagt, hopppas ni också hade en härlig alla hjärtans dag!
 

Kommentarer
Postat av: xouice.blogg.se

älska att det känns som att våren närmar sig, hade precis samma känsla igår. Sol = energi :)

Svar: Håller med! Det är såså härligt. :)
Tove K

2017-02-15 @ 10:35:17
URL: http://xouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0