Oktoberfavorit- Fake freckles



Tjenixen. 
Det hela började med att jag sökte något som kunde föra uppmärksamheten bort från den extrema finn- krisen jag hade för någon vecka sedan, och tänkte att hmm, kan jag inte täcka dem så kanske jag kan få dem att smälta in istället. Sedan dess har jag alltså fastnat stenhårt för fräknar och duttat fram några nästan dagligen. Tycker att det ger ett helt annat intryck av ett ansikte och är rätt charmigt. Jag som, trots att det finns en del i familjen, inte har haft turen att ha några själv får alltså fejka lite, och att dutta med toppen av min ögonbrynspensel har visat sig fungera utmärkt. Kul att kunna variera sig lite. 

Så den looken får bli listad som en oktoberfavorit- en lättare sminkning med fräknar och highlighter i fokus. Så känner jag mig plötsligt lite fräschare. 

Ps. Tog mig en ledig dag igår och sträcktittade klart nya säsongen av Stranger things! Så himla bra, och stämningsfullt för halloween och sista oktober. Är det fler som har hunnit se klart den? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0