Hot cocoa night

 
Det är finally december! Min favoritmånad på hela året. Ja visst, det är mycket som ska göras, fixas och donas med, och stundvis blir det väl lite stressigt. Jag känner dock att det mesta en ska dona med är rätt härligt. Baka, dekorera, tända ljus, laga mat. Det är härliga grejer, liksom. Jag känner att det är den enda månaden på året där det är okej för lilla lagom- svensken att gå all in och njuta av allt, och jag tycker bara att det är så himlahimla mysigt. Att få ta vara på säsongen. 
 
Så, söndagkvällen och första advent spenderade jag ihop med Jessica. Vi gjorde ordentliga koppar med varm choklad som jag hade en gnutta kanel i, och slog på en julfilm. Den här gången blev det Netflix nya The Christmas Chronicles, som faktiskt var rätt så bra. Inte så dumt, faktiskt. Hoppas ni också haft en bra start på december! 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

vilka otroligt mysiga bilder!! Sån julstämning jag får! :)

Svar: Tack! Vad härligt. Det är så mysigt med december!
Tove K

2018-12-03 @ 17:28:04
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: ISA

Men så mysigt!! Både tröjan och ljus och choklad, haha. Mycket juligt i en bild <3

Svar: Haha, ja. Jag är ett stort fan av december!
Tove K

2018-12-06 @ 17:08:26
URL: http://isabyl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0