Julaftons- outfit

Ja, jag vet att den var med i förra inlägget. Men, sen togs en sisådär tjugo bilder till, vilket gjorde att jag känner att de bilderna också behöver komma upp någonstans. För vad är härligare en lite egocentrisk dokumentation? Nej men. Jag sprang på den här klänningen under en julklappsjakt, och kände att det var något färggrant som jag behövde ha i mitt liv. Den kommer även vara perf att slänga över bikinin efter en stranddag i sommar, ihop med ett par vita sneakers. Jag kände mig lite vågad i både färg och mönster. 
 
För övrigt så känner jag att mitt hår börjar få en sådär jobbig, odefinierad längd. Som liksom tappat sin frisyr och numera bara är. Jag har varit lite kluven, om jag kanske vill spara ut litegranna. Samtidigt tror jag att mitt tålamod kommer ta slut innan jag ens hunnit iväg till frisören och helt enkelt plocka fram en sax själv. Vad sägs, spara ut lite till eller klippa kort kort igen? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0