Julen utstädad

Halli hallå! Idag har julen städats ut ur huset. Julgran och adventsstjärnor är nedplockade, pepparkakshus krossade och kuddfodral utbytta från de röda till de "vanliga". Det enda som fick vara kvar än så länge är lakanen på bilderna nedan. Tycker så himla mycket om dem. Dessutom så gillar jag den tyyyp... rostbruna? färgen mot våra mörkblå väggar. 
 
 
Det kändes dock rätt att rensa ut alla andra julprylar nu. Jag är nog en sådan som hellre plockar fram allt tidigare än har det ståendes för långt in i januari. Däremot så blir många ytor plötsligt lite tomma utan julen, vilket alltid känns konstigt. Som tur var så hade jag lite växter att flytta tillbaka till de golvytor där julgranarna stått, så att det inte blir riktigt lika tomt. 
 
 
Ville helt enkelt hinna med att visa upp lakanen innan de också städas undan till nästa år! Sådär lagom vintriga, tycker jag att de är. Och som sagt, en bra färg- matchning. 
 
I veckan som kommer så drar skolan igång igen, så nu ska jag spendera lite tid med att se till att jag är i fas för kommande veckor. Känner mig inte riktigt lika studiemotiverad som under de två första åren på universitetet. Kanske jag kom av mig lite i och med avbrottet i samband med höstens praktik. 1 år kvar dock. Nedräkningen har startat. 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Super fina bilder & lakan!

Svar: Nämen tack så mycket!
Tove K

2019-01-15 @ 08:04:46
URL: http://Nouw.com/moahakansdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0