Också var det dags

 
Vet inte riktigt vad man skriver i ett allra första inlägg. Jag heter Tove, och går mitt andra år på beteendeprogrammet. Jag bloggade tidigare på http://towwis.blogg.se/, men kände att jag behövde något nytt om jag faktiskt ska komma igång igen. Så, här sitter jag med en sprillans ny blogg att fylla med vad än jag känner för. 
 
Jag har ganska många splittrade intressen, däribland dans, målande, bakande och fotograferande. Jag umgås även mycket med nära och kära. I den här bloggen kommer jag inte fokusera på varken det ena eller det andra, utan det blir nog helt enkelt en vanlig vardagsblogg. Jag hoppas att jag kommer kunna uppdatera ordentligt nu, så får vi se hur det här går. Hejsan hoppsan!

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

MUMS!

Svar: Ja absolut! Det var det. :)
Tove K

2013-09-11 @ 22:45:00
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0