En dag hos

 
 
Jag fick mina jordgubbar iallafall! Åkte hemifrån vid åtta imorse för att hinna spendera dagen hos Jessica. Mötte upp henne i Uppsala och vandrade direkt till Coop för att köpa oss en liter jordgubbar. Vi köpte även den där nya, bubbliga Marabouchokladen, för den verkade ju spännande.
 
Vi spenderade större delen av dagen i soffan och pratade ikapp om allt mellan himmel och jord. Spelade lite bra musik i bakgrunden ett tag, åt lite choklad, tog det lite lugnt. Tycker om att hon är hemma igen efter ett år i England och att det fungerade bra att träffas över dagen, även om det kräver en heldag. Jordgubbarna var för övrigt himlans goda och gav mig iallafall en gnutta av den sommarkänsla jag sökte. 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh gott :D

2014-06-26 @ 15:54:24
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0