En fredag i februari

 
Igår startade jag förmiddagen med att åka in till stan med Hanna K. Hon hade hittat ett café/butik vid namn Ecoist som vi provade. Maten var helt klart godkänd och stället var ljust och trevligt inrett. I och med att vi var där en fredag förmiddag, en tid när många i omvärlden är på sina jobb, var det ganska stillsamt och vi kunde prata i lugn och ro. Så det gjorde vi, i nästan ett par timmar. Jag tyckte att det kändes skönt att bara uppdatera varandra på livet, och dessutom så lämnade hon mig med en massa pepp som gjorde min dag. 
 
Senare på dagen hann jag med ett kortare konditionspass på gymmet innan jag mötte upp lillebror, pappa och bonusmamma Stina för lite middag och bowling. Vi åt på någon italiensk restaurang och blev ändå lite tävlingsinriktade under bowlingen. Fabian ville tydligen inte se ut som vanligt på en enda bild. 
 
Det var en ganska bra dag. 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

maten såg verkligen god ut! :)

Svar: Det var den! :)
Tove K

2016-02-06 @ 19:36:22
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0