äntligen december

 
 
 
 
Hurrni, det är jul! ❄️❄️ Nej okej, men nästan. Det är den där perioden som leder upp till jul, och jag tycker så himla mycket om det. Jag får julpynta, öppna julkalendrar, baka lussebullar och  pepparkakshus, dricka glögg till kvällsfika. Dunderhärligt. Allting blir dessutom lite mysigare när det är okej att slänga upp ljusslingor i varenda hörn i lägenheten. Jag är också lite lugnare, skolstress- mässigt. Vi har numera en och samma uppgift att fokusera på, och kursen kräver inte lika mycket läsning, vilket gör (!) att jag har tid med lite egen ledighetsläsning. Guld värt. 
 
På tal om julkalendrar överraskade min goding mig, kvällen innan första december, med julkalendern ovan. Har senaste åren följt och inspirerats av brittiska Zoella på youtube, tips tips om någon gillar mysiga jul- vloggar, så hennes julkalender bör nog passa mig som handen i handsken. Glad blev jag i alla fall! Det var allt, toodles 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0