Croissantlördag

Godmorgon! Ledig lördag. Startade morgonen med lite sovmorgon, och gjorde sedan en lyxfrulle som sig bör en helgdag. Har faktiskt rätt ofta såna där bake off- croissanter i frysen, även om jag inte äter det särskilt ofta. De där morgnarna kommer ju ändå, när det är rätt så perfekt att bara kunna slänga in dem i ugnen och så vips! så finns det en nybakt croissant, fortfarande varm och go till frulle. Dagens tillbehör blev Påmackan, skivade jordgubbar, lite agavesirap och kakaonibs. 
 
 
När det är lite för varmt i lägisen för att dricka te blir det oftast ett glas kall havredryck till. Gött. Fick, som ni ser, också lite sällis av en nyfiken kisse som varit supergosig den här morgonen! Även nu när jag sitter och skriver så ligger hon i famnen på mig och spinner. 
 
 
Jobbar imorgon igen, så nu ska jag se till att ta vara på dagen idag. Hoppas ni får en toppenhelg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0