Söndagslista

Söndagens planer gick i stöpet, så varken Nytorgsfest eller stretchklass blev av. Istället la jag lite tid på målning, ett sätt att fokusera tankarna på något så att de inte har möjlighet att vandra fritt (det blir sällan bra). Hittade också en liten söndagslista jag tänkte kan vara passande, även om detta läggs upp en måndag. Ja, ja, här kommer den i alla fall. 
 
Bäst i veckan? Att vår lägis äntligen dök upp på Hemnet! Som jag skrev om i förra inlägget. Det var faktiskt himla kul att få se bilderna. Eftersom att jag också tror på konceptet att rabbla fler positiva än negativa saker så måste jag ju även säga att familje/släktmiddagen som farbror med familj styrt upp var dundertervlig.
 
Sämst i veckan? Måndagens städning. Fy, vad vi var trötta efter det! Men också så himla skönt att vi hann rensa ordentligt innan fotograferingen. 
 

 

Veckans citat? Ärligt talat så är jag inte så mycket för citat eller trendiga "quotes", önskar ofta att de tilltalade mig mer än vad de faktiskt gör, heh. Så jag tycker att vi kör en veckans låt istället, då jag tycker att det känns sisådär 100% mer uttrycksfullt. En jag spelat mycket på senaste är Wasteland med Against the current. Lyssna, härlig feeling! 

 

Veckans godaste måltid? Återigen, brakmiddagen vi blev bjudna på hos kusinerna!

 

 

Nästa vecka ser jag fram emot? Ja ni. Vad har jag för planer egentligen? Känns som att jag behöver försöka få in lite annat än jobb. 

 

Nästa vecka ser jag inte fram emot? Att jag missar terminens första pole- klass! Solklart. Fy vad jag längtar tillbaka till att få slänga sig upp och ned litegranna. Gissar att jag kommer behöva träna upp styrkan i ryggen igen efter sommarens uppehåll. 

 

 

Måndagens planer? Jobb, och därefter har jag lite ditt och datt att ta hand om hemma inför veckan. Viktigheter, sådär. Så himla vuxet. 

Det var allt för detta inlägg, ha en toppenvecka! 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0