Västkusten

Hallå i stugan! Vill väl bara nämna att jag, som många andra, har haft det ganska gött sommaren 2018. Värmen gjorde att mitt och Jonis val att spendera sommarsemestern i Sverige blev ganska perfekt. Egentligen har inte mycket mer än tillgång till en fin strand behövts. Kanske en glass här och var. Såatte, ja. För att snabbt summera spenderade vi alltså några nätter på Falkenbergs strandbad, några i tält vid Tylösand, och några i Göteborg där vi spenderade en heldag på Liseberg. Mys! I Falkenberg spenderade jag alla mina barndoms semestrar, så det var roligt att få visa J runt litegranna. Dessutom var hotellet magiskt. En annan favorit blev faktiskt Halmstad kvällstid- riktigt härlig sommarstad?? Blev glatt förvånad över de härliga uteserveringarna och stämningen. 

Bilderna är från en av kvällarna i Falkenberg, när vi slog oss ned med picknick ute på näset. Gött. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0