Ibland räknas framsidan också

 
 
 
Goddagens! Söndagkväll. Jag har en jobbhelg bakom mig, inte så mycket märkvärdigt där. Har också vistats på babyshower med pojkväns familj (mys med mer än ett tillskott där snart!). Och skapat en framsida till min bullet journal. Eller, framsida och framsida, det är en liten etikett. Till boken fick jag nämligen med ett antal tomma, vita stickers att klistra på framsidan samt långsidan av boken. Kämpade lite med att lista ut hur jag ville att det skulle se ut, och landade i resultatet från bilderna ovan. Känner mig nöjd, faktiskt. ✨
 
Förresten. Högst oklart varför bilder helt plötsligt har börjat bli såhär ⬆️ suddiga när jag laddar upp från telefonen. Tycker att det är i samband med senaste uppdateringen av blogg.se- appen? Obs. inte på grund av att bilderna är för små. Hjelp pls. 

Kommentarer
Postat av: Siri

Fin etikett!! Tror jag vet svaret ang varför bilderna blir suddiga! Om själva bildfilen är för stor, alltså att bilden är stor, så förminskas den av blogg.se för att passa din blogg, och när bilderna minskas mycket på det sättet så blir kvalitén sämre. För bäst bildkvalité bör bilderna vara bloggbreda redan innan du laddar upp dem på blogg.se. Det kanske blivit suddigare om du fått en mobil med bättre kamera, så att bilderna måste förminskas mer för att passa storleken på bloggen? Puss <3

Svar: Ahaaaa! Så skulle det kunna vara. Tack Siriiii. Pöss <3
Tove K

2018-01-14 @ 21:33:35
URL: http://egoflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0