Nyårsafton 17/18

 
 
 
 
 
 
Ja, så var ännu ett nyårsfirande förbi. Hade faktiskt en väldigt bra kväll. Vi började med middag hos min vän Ana, där ambitionsnivån låg på en helt rimlig nivå med tacos. Enkelt och alltid gott. Jag stod för efterrätten med en vegansk kola- och röda vinbärspaj med en klick havregrädde till, gött. Jag blev på bra humör och kände mig trygg med både pojkvän och så många av mina närmsta vänner runt omkring mig. Senare for vi vidare mot firande av tolvslaget med större umgänge, och stod ute och skålade i regnet som sig bör. Dansade en skvätt till the 1975. Det glada humöret höll i fram till det att övertröttheten slog i, också väldigt rimligt då jag hade klivit upp vid fem för jobb morgonen innan och därmed varit vaken i närmare ett dygn. Åkte därför hem med lite jobbig känsla i knoppen, men vaknade upp prima igen på nyårsdagen, som spenderades med Harry Potter- filmerna och en liten promenix. 
 
Hoppas att det var fler som hade en bra start på ett nytt år. ✨✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0