Lördagssysslor

Godmorgon! Jag måste bara börja med att säga tack till all respons på förra inlägget, både här och på andra sociala medier. Det är guld värt, både all pepp och att höra om fler som kan känna igen sig! Glad att ha såna positiva vibbar omkring mig.✨ 

Gårdagen var lite halvt lat/ halvt inte. Jag slängde på mig lager på lager av mysplagg, håret for upp i en avslappnad tofs. Vi startade med en gofrulle, framför ett avsnitt Idol. Har hittills inte hittat en favoritkandidat i år, men det dyker nog upp så småningom. Därefter bockade vi av lite sånt där som "ska" göras; åkte och handlade, förtidsröstade! Så himlahimla viktigt. Och skönt att ha det avklarat. Glöm ej att ta er till en vallokal, hurrni. Eftermiddagen spenderade vi med en kopp varm choklad i handen på promenad, där vi också spanade in vår nya lägis längs vägen, hehe. Det är svårt att låta bli. Kolla på möbler, leta inspiration på pinterest, fantisera. Knäppt hur saker som dessa helt plötsligt kan ta upp sååå mycket tankeverksamhet. 

Det gör också att jag nästan glömmer bort att jag inleder termin fem av sju på Stockholms Universitet nästa vecka. Jag börjar kunna känna av slutspurten. Ett och ett halvt år kvar. Den här terminen består av verksamhetsförlagd utbildning, med andra ord praktik. Jag ser fram emot det och möjligheten till erfarenhet, att få prova på. Får se till att inte tänka alldeles för mycket på materiella ting, även om det är kul, och se till att få ut så mycket jag bara kan av terminen!











Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Mysigt nu när det drar sig mot höst! :)

Svar: Verkligen! :)
Tove K

2018-09-02 @ 11:58:09
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0