Lite kontorsbilder också...

 
Godmorgon! Nämnde igår för mor min över telefon hur svårt jag tycker det är att fånga en känsla via en liten mobilkamera. Speciellt när det ska filmas. I princiiiiip omöjligt. Så nä, efter min lilla "vlogg" så kunde jag minsann inte låta bli att ta lite riktiga bilder också. Jag är som sagt väldigt nöjd med hur det blev, och att det äntligen känns som ett rum att faktiskt vistas i. Använde ju endast sådant vi redan hade, vilket såklart gör det liiite klurigare att matcha ihop. Införskaffar en nya saker, oavsett om det är nyproducerat eller second hand, så finns ju möjligheten att se till att de inköpen kommer se bra ut ihop. Så ja, lite en annan utgångspunkt blev det såklart att bara använda sådant vi redan hade, skramlandes i förrådet eller i andra skåp. 
 
När detta publiceras har jag förhopppppningsvis skickat in min hemtenta som jag suttit här ^ och skrivit under veckan. Jag är dock inte hundra på att det blir så. Sista inlämningsdag är söndag, men visst vore det lite skönt att vara klar med den innan dess. Håll tummarna för mig! Och ha en toppenhelg. ✨✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0