Sega lördag- morgnar

Godmorgon! Säger jag när klockan är nästan halv tolv. Vi var hemma lite senare igår och tog sovmorgon idag. Vaknade nio, låg och drog oss ett tag, gick upp och gjorde frukost i lugn och ro. 
 
 
Dagsplanen idag verkar bli en sväng till Ikea, då vi spanat in en tv bänk av serien bestå som vi vill måla in i samma färg som väggen. Jag har spanat lite på blocket, m.m., men J är lite otålig och vill ha den nununu. Så vi får se om den blir införskaffad idag eller om det mest blir lite inspo för att få en bild av vilken vi vill ha. 
 
 
 
Därefter tänkte vi svänga förbi Kungsträdgården och se årets julbelysning tändas. På tal om julbelysning och jul så börjar jag bli riktigt taggad på december. Brukar alltid titta på något kortare youtube- klipp på morgnarna när jag äter frukost innan jobb och skola, och den senaste veckan ska jag erkänna att det blivit en del "Decorating our christmas tree", "Vlogmas day 1, 2018" och "DIY holiday decor" bland sökningarna. Så mysigt! 
 
Kan heller inte låta bli att samla lite inspo. Har ju ett helt eget album på pinterest för just julen. Längtar efter julmarknader, lussebullar och glögg, pynt, snööö. 
 
 
Okej, nä. Nu ska jag sluta och gå och göra mig i ordning istället. Ha en trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0