Ruggigt

 
Har vaknat till två riktigt ruggiga morgnar nu. Det är mörkt och det blåser och regnar, men jag tycker faktiskt att det är helt okej. Det är ju faktiskt inte kallt. Så länge jag klär på mig rätt saker så känner jag mig rätt så nöjd. 
 
Har fått en förfrågan om att visa upp vantarna jag stickade, och ja, det kommer. Någon gång. Måste först och främst få tag på dem, då de för tillfället ligger på Alvas skola. Har, på tal om att sticka, fått nå' slags fnatt. Stickar massvis. Känner mig lite som en tant, det är bara katterna omkring mig som saknas. 

Kommentarer
Postat av: Jessica Alsterblad

Sticka ett par vantar och skicka över till mig! ;) <3

2013-10-23 @ 10:07:07
URL: http://alsterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica Alsterblad

Sticka ett par vantar och skicka över till mig! ;) <3

Svar: Haha det kanske jag kan göra! :) <3
Tove K

2013-10-23 @ 10:07:11
URL: http://alsterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0