Tredje oktober

 
Såg ut ungefär såhär under ett några timmar igår, resten av dagen hade jag mjukisbyxor och tjocktröja i och med en idrottslektion och dans framåt kvällen. Dans, för övrigt, snurrar runt och har liksom slagit sig ned i varenda cell i min hjärna för tillfället. Eller, det känns lite så iallafall. Kanske pratar jag om det lite för mycket. Har så mycket på G på den fronten just nu, så kan inte riktigt låta bli! Sen så är det ju himla roligt också.
 
Ehm. I övrigt så har jag inte så mycket att berätta för tillfället. Dagen är en rätt så vanlig torsdag och ikväll har jag inga planer överhuvudtaget, vilket ska bli rätt så skönt. 

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Delta gärna på min tävling, där 3 vinner en varsin Goodiebag!
Tävlingen hittar du på min blogg!

2013-10-04 @ 19:25:53
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Elin

Vad kul att du har ett intresse du brinner för! Dans verkar himla kul :D

Svar: Ja, faktiskt! Det är rätt så skönt att veta vad man tycker om att göra sådär. Prova! :)
Tove K

2013-10-05 @ 01:14:33
URL: http://piggelinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0