Dans

-Från vårterminens dansuppvisning.
 

Den här terminen har jag lyckats pricka in tre av mina tre inbokade träningspass på samma dag, nämligen onsdagar. Har idrott i skolan och två danskurser, den ena från 18:15 till 19:30, den andra från 19:30 till 21:00. Förra veckan hade jag enorm träningsvärk torsdag och fredag. 
 
Men men, det jag skulle komma fram till var att det är så härligt! När jag lämnar dansstudion klockan nio på kvällen är jag liksom glad ända ut i fingertopparna, energin sprudlar nästan. Vanligtvis brukar jag äta något och krascha på soffan när jag kommer hem, men igår hann jag med att hänga tvätt, äta, plocka undan lite på rummet och duscha innan jag gick och la mig (för den som inte vet det så brukar jag somna runt nio). Det känns himla bra iallafall. 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Tove K

2013-09-20 @ 20:55:06
URL: http://jjohannabertils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0