Dettaärenrubrik

 
Idag klev jag upp klockan sju med träningsvärk överallt. Var nämligen på tabata med Matte (bonuspappa) igår. Har bara provat på det på idrotten i skolan förut, men det är ju inte riktigt samma sak. Grymt jobbigt var det, man tog i tills man stupade i princip. Sen tar man i lite till. Tycker dock att namnet tabata bara får mig att tänka på det där programmet där frisören Tabatha tar över salonger. 
 
Fick ett par timmar över imorse och var ensam hemma, så jag passade på att lyssna på musik som inte finns på spotify i stora högtalare. Nu är det snart dags att ta mig till den stora orienteringstävlingen i skolan. 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: håller med dig! chai latte kommer hålla mig levande i höst/vinter ;) kram

2013-09-24 @ 15:08:56
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0