In progress

 
Har jobbat en del på denna senaste veckan. Den här bilden är tagen för ett par dagar sedan, nu har jag i princip bara lite av bakgrunden kvar. Hoppas att jag orkar göra klart. 
 
Många av de som har sett den har frågat vem det föreställer, men det kan jag faktiskt inte svara på. Jag gjorde grundskissen till denna förra terminen, och då hade jag hittat någon bild på tumblr att rita av. Sen försvann bilden, och jag improviserade fram skuggorna. Vet alltså inte riktigt vem det är. Men det är la spännande det med!

Kommentarer
Postat av: Siri

Åh, det ser jättefint ut! Är imponerad över att du har tålamodet att göra klart dina skisser :*

Svar: Tack Siri! Haha jag också faktiskt, brukar inte göra det! :*
Tove K

2013-09-20 @ 23:29:30
URL: http://egoflickan.blogg.se/
Postat av: Jessica Alsterblad

Alltså sluta rita så fint.... ):

Svar: Haha men tack snygging!
Tove K

2013-09-21 @ 17:51:17
URL: http://alsterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0