Fredag

 
Jag har blivit lite nyfiken på den här boken: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Är tveksam kring om det finns en enda själ i Sverige som inte har hört talas om denna. Började alltså läsa för ett par dagar sedan, och visst verkar den lite smårolig. Tänkte att jag skulle läsa boken innan jag ser filmen. Som tur var så hade vi den dessutom hemma redan. 
 
Idag har vi runt 10 minusgrader ute. Visst är det kallt så att  näsan blir röd, men det är väldigt fint ute. Tycker om när det knarrar under fötterna. Man får klä sig lite extra bara. Tjocktröjor och vantar.  

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

funderar på att läsa den jag med! verkar härlig och glad liksom :))

Svar: Ja det verkar den vara faktiskt! :)
Tove K

2014-01-18 @ 17:35:00
URL: http://bloggtillisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0