Ljus

 
Har roat mig med att leta efter fina blockljus idag, då de gamla var i princip slut. Hittade dessa på allt och ingenting-butiken Inn och Finn. Tycker egentligen sådär om doftljus, då det alltid luktar så mycket i mitt lilla rum, men dessa verkade lite snällare. Vi får la se hur det blir med det. Jag tycker minsann att det är väldigt roligt med inredningsdetaljer. 
 
När vi ändå pratar inredningsdetaljer så hoppas jag på att mina nya tavlor ska komma inom kort. Har haft tre canvastavlor på väggen, vilka var dags att byta ut. Tycker att det är roligt att ha egenfotade bilder på väggen, så det ska bli spännande att se hur det blir! För övrigt så fick jag en fläng imorse och tränade dryga timmen (passande nu när alla avgett nyårslöften som cirkulerar överallt). Det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0