Kräver sommarkänsla

 
 
Detta är min slit och släng- tröja som åker på när det är lite kyligt här hemma. Den är enorm och går inte att göra någonting i eftersom att ärmarna hänger i vägen, och ändå är den rätt så skön. Den här kvällen har den passat rätt så bra eftersom att jag ägnat mig åt att förbereda mig för de närmsta dagarna litegranna. Fixat och ordnat med sådant som jag stressat över om jag hade gjort det senare. Dessutom så åt vi en god middag allihopa, vilket var länge sedan. 
 
Imorgon bär det av mot Uppsala, där jag ska möta min vän Jessica. Därifrån ska vi åka vidare till henne och stanna för jordgubbar någonstans på vägen, för det vill jag prompt ha. Lite sommarkänsla kräver jag såhär i slutet av juni. 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

så härlig bild!

2014-06-24 @ 21:50:36
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0