när vi var samlade



Hallå där. Jag gör ju faktiskt lite sånt där som kan vara roligt att dokumentera ibland. Då jag är fast på ett tåg i några timmar till och aktivitetsnivån är extremt låg så tänkte jag passa på att göra ett par inlägg och skriva ikapp lite. 

Dessa bilder är från en kväll när jag faktiskt mådde sådär bra hela vägen inifrån och ut. Just där och då. Mitt favoritcrew från gymnasiet var äntligen samlat igen, vilket har hänt alltför få gånger sedan studenten. Så när jag klev av bussen för att möta dom hade jag lust att springa och pussa på dom var och en.  
Det hela blev ju bara bättre av att vi befann oss i en fantastisk lägenhet i Hornstull med Stockholm som utsikt. 

Nej, det var det. Jag mådde bra och har fina vänner. Ps. älskar Mira på sista bilden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0