överexponerad//dunkel

 
 
Nu vill jag inte låta negativ, för det försöker jag att inte vara. Men.// 
 
Jag befinner mig i en period när mycket känns lite dunkelt. Oklart. Så jag kompenserar med lite överexponerade bilder och låtsas inte om det. Föll i konsumtionsamhällets fälla häromdagen och tänkte att jag skulle känna mig fräschare och lite bättre av, ni vet, sånt där som en bör göra enligt normens alla regler. Måla naglarna i en passande färg. Utsmycka händerna med diverse smycken. Klä mig i en fint blekrosa spetstopp (denna var dock otroligt skön så det köpet ångrar jag inte en sekund). 
 
Blir nog lite less på mig själv för att jag liksom går på det där, för nu är jag bara densamma, med samma dunkel, men äger ännu lite mer onödiga prylar än vad jag redan gjorde. Och lite less på att världen säger åt mig att jag kommer känna mig bättre av att köpa. fördetgördetintesåbratacoHEJ
 
Nej okej. Det var inte meningen att det här inlägget skulle bli så nedstämt. Jag är faktiskt glad också, det är soligt och jag har haft ett par riktigt bra dagar bakom mig. 
 
"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8521234804"
 
 

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Haft en bra dag?? Fin blogg, kram<3

Svar: Absolut! Tack!
Tove K

2016-06-29 @ 19:07:49
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0