En ledig helg

Skrev ett långt inlägg igår som kändes bra, ända fram till att telefonen dog och hela inlägget försvann. Då blev jag putt och gick och la mig istället.

Men, tänkte egentligen bara slänga in en liten update om helgen. Jag var faktiskt heelt ledig för första gången på alldeles för länge. Dessutom så låg vi mellan två kurser i skolan, då vi avslutade juridiken i fredags och påbörjade sociologin igår, och alltså hade jag inte ens krav på att göra något skolarbete. Så skönt!

Hann med halloweenfester i plural. Utstyrseln blev en variant av lilla Boo från Monsters Inc, men rosa tröja, lila leggings, vita, höga strumpor och toffsar med rosa små bollar i. Lyckades till och med få till en liten lugg. Kommer absolut vilja prova det där luggknepet till en "vanlig" frisyr. Perfa för de dagar när en är sugen på att göra något annorlunda men inte har mod eller lust nog att faktiskt klippa något.
Hann även med att storstäda lägisen, och kände ändå att det var lite rogivande att slå på en bra spotifylista och sedan gå runt där hemma och fixa och dona. En av morgnarna slogs jag av lite sån där ångest, ni vet, men då var det såpass fint väder att jag kunde promenixa uppför de små berg Haninge har. Satt där och njöt av solljus i ansiktet ett tag, och sen kändes det bättre.
Hann också med en sväng in till stan och träffa Jajja över en spicy chai latte och den där standard shoppingrundan.

Sammantaget en ganska bra helg. Tänkte försöka fortsätta veckan i samma anda, liksom. Kram på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ISA

Åh vad härligt med en heeelt ledig helg! är lite besviken att jag inte var på någon halloweenfest ;)

Svar: Verkligen! Det kommer ingen nu i helgen då? Det är ju lite kul med en anledning att klä ut sig! :)
Tove K

2016-11-04 @ 17:45:20
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0