novemberfavvis- nyx ultimate

 
Jag är, ärligt talat, svindåilg på smink. Jag äger inte något av det där som man borde ha: en utjämnande primer eller en täckande foundation eller någon typ av contour. Ändå så tycker jag att det är lite roligt. Min poäng: ta allt med en nypa salt när jag uttalar mig kring smink. 
 
Så, hur som helst, så har jag varit på jakt efter en palett med lite varmare, höstiga färger ett tag. Till slut så klickade jag hem en perfekt. Har nog använt den mer eller mindre varje dag sedan jag fick den och trivs bara superduper i många av nyanserna. Ännu bättre att den mixade både matta och "shimmriga" (hittepå-ord) nyanser. Dessutom sådär lagom säsongsanpassat med det lite rödare, tihi. Ah, nej, den här paletten har definitift varit en riktig november-favvo, och tror att den kommer förbli det ett tag till. 
 
De senaste dagarna har jag haft mysisbesök från både Korv och Erkanperkan och finurlat på en rejäl skoluppgift. Konstant. Den tar aldrig slut. Intalar mig att jag kommer vara den 1 av femton som får godkänt, wehå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0