Festive decor

 
 
Jag tycker om högtider. Verkligen. Jag tycker det är så härligt med traditioner och allt pyssel som kommer med det. Så var det plötsligt halloweenhelg och jag ville ha lite feeling i min lilla lägis. Alltså lyckades jag hitta världens gulligaste lilla pumpa, som jag började karva i efter att Hanna (spana hennes bloggis också) hade varit här på gosfrulle häromdagen. Det blev någon form av ganska ful/ ändå lite halvsöt snällpumpa, haha. Passade även på att slänga in en liten bild på mitt lilla suckulent-experiment. Tycker det blev superduperfint att ha dem i den där lilla grejen, som egentligen är tänkt att vara en ljusstake. Men. Frågan är. Överlever de? Högst oklart med tanke på hur trångt de fick det.  

Idag skrev jag den där juridiktentan, och håller alla tummar och tår jag har för att det gick bra, för det kändes bra. Får jag bara ihop tillräckligt med poäng på första delen så går det nog galant. Intalar jag mig i alla fall. Därefter hann jag med en lunch med Hanna på favvoreload och springa på stan i jakt efter en riktig sista minuten- halloween outfit. Och hittade en som får duga för ikväll och imorgon. Vad det blev kanske jag slänger ut en bild eller två på imorgon, sådär. Kan säga att jag har lyckats få till en av tidernas mest spårade frilla. 

Så, det var väl allt för nu. Hoppas ni får en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken fin pumpa!

Svar: Tack så mycket!
Tove K

2016-11-02 @ 18:41:36
URL: http://anannanland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0