greens

 
 
 
Fortsätter på min lilla lägenhet- spåret. Den här delen är fortfarande sådär in progress, men tycker ändå att det börjar kännas lite mysigt. Eftersom att jag inte har en sänggavel, vilket står på inköpslistan, så införskaffade jag de vita, gigantiska kuddarna för att skapa lite känsla ändå. De är dessutom sådär mjuka att jag lika gärna kunnat slänga mig på moln. Så härligt. 
 
Den svarta dubbelampeln för växterna knöt jag själv av en t-shirt. Superlätt och billigt, dessutom extra roligt att ha något lite personligt som inte går att hitta någon annanstans. Längtar lite efter att de ska växa, vill ha känslan av lite miniskog i fönstret. Hoppas att jag inte har ihjäl dem innan dess, haha. 

Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Men åh, ser ju jättefint ut! Och dubbelampeln har du verkligen lyckats med :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Tove K

2016-11-02 @ 09:00:29
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Hannah

älskar det gråa påslakanet och kuddarna, sååå fint!!! vart är dem ifrån? kram

Svar: Nämen tack! Lakanen är faktiskt från Ikea, kuddarna från Hemtex. Kram!
Tove K

2016-11-05 @ 22:54:16
URL: http://nouw.com/hannahdanielsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0