Uh.

 
 
 
 

Hallå där. 

Dagarna är lite ljusare, lite längre, och jag tycker om att låtsas att det snart är vår trots att det fortfarande är snorkallt. Nej men, jag längtar ju efter varm sol i ansiktet såpass att jag spricker snart. Så, när det inte händer får jag försöka hitta såna där småsaker som gör allt lite mer trivsamt. En sådan småsak var att införskaffa tulpaner att ha på soffbordet, och vips, så gav det en påminnelse av vår och sol och ljus. Att de sedan dör efter någon vecka är väl en annan femma, det var himlans trevligt under den tid de varade faktiskt.
 
Har också kommit underfund med att jag vill bli bättre på att få med mig kameran lite här och var, sådär som jag brukade. Den hängde alltid bara med. Den är egentligen varken stor eller särskilt osmidig, så jag behöver bara ta mig i kragen och få med den. Sådär. Det blir ju roligare att uppdatera med lite härliga bilder också. Det var väl det jag hade i tankarna idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0