Juniupdate


29e juni. Vädret består av mild sol utan någon riktig värme. Jag har haft min tredje lediga dag efter en väldigt intensiv jobb- period. Välbehövligt x100 måste jag säga. Blir till att börja med glad från topp till tå när jag får sova ut (vilket inte behöver betyda särskilt länge, utan bara sådär så det inte känns så fruktansvärt svårt att kliva upp). I och med att jag har en liten inneboende kärlek till morgnar så gör det så stor skillnad för mig att få den där extrastunden att äta gofrulle i lugn och ro, dricka en kopp te. Som det sådär klyschigt sägs så är det verkligen härligt att kunna uppskatta de där små sakerna. Det blir liksom en liten energi- boost. ☕✨

Förmiddagen idag ägnade jag åt att hjälpa Jessica med flyttstäd. Tvättade fönster för första gången i mitt liv och fick klura på hur folk gör för att inte ramla ut och slå ihjäl sig. Pausade med lite hämtsushi, vilken dukades upp på golvet då det mesta redan var nedpackat. Lite charmigt ändå. 

Övrigt: har hängt upp mig på mynta och har det i allt mest hela tiden. Gött. Försöker trivas bättre i lägisen. Har haft död på min monstera.  

Kika på Jessicas blogg här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0