pink

 
 
 
Ibland behöver en någon typ av förändring. Om än en mindre sådan. Kanske speciellt när våren aldrig kommer på riktigt och det känns som vi haft samma väder sedan oktober (!!). Fantastiskt. Så för ett par veckor sedan spontanköpte jag denna, Loréal's nya pastell washout- färg. Har haft ögonen på dem sedan de släpptes i butik men inte testat förrän nu.
 
Hur fungerade den då? Till att börja med så kanske mitt hår inte var optimalt för just den här färgen, i och med att jag bara är ljus i topparna. Egentligen är jag nog inte ens där tillräckligt ljus för att färgen ska kunna fästa som den ska, vilket resulterade i att det redan efter en tvätt blev det lite persiko- orange- aktigt. MEN. Innan första tvätten var jag faktiskt väldigt nöjd. Kände mig lite sådär shabby chic i färgen och det var kul att kunna förändra och samtidigt veta att det inte var permanent. Har halva tuben kvar och kommer nog göra om det snart. 🌸🌸
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0