Låååång dag



Tjenixen. Började dagen med att skriva en riktigt halvdan tenta på universitetet. Det var jag dock beredd på, att den inte skulle gå hundra. Men kring denna tenta har jag lite av en "det som blir, det blir"- mentalitet, i och med att jag vet hur stressig perioden som lett upp till den varit. Försöker att inte pressa mig själv för allt för mycket. 

Med skrivkramp i handen och riktigt låg på energi gick jag i alla fall därifrån vidare till en lunch med klassisar, och därefter en fika på stan med favvoMaja. Det fick upp humöret en heeeeel del. Lyckades dessutom klämma in ett helt ok konditions- och magpass innan jag for hem till mamma för lite middag och ett par avsnitt orange is the new black

Lång men ändå en myspysdag. Nu kryper jag till kojs, natti. 🌙🌙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0