Montenegro

 
 
Min blogg är ändå en plats där jag till och från samlar lite sånt som jag tycker kan vara härligt att ha kvar, som jag inte vill slarva bort i samband med framtida nya telefoner, etc. Som jag lätt annars gör. Och i augusti for jag med mitt hjärta till en vecka i Montenegro. Vi hade runt 35- 40 grader varmt hela veckan och jag badade mer än vad jag någonsin gjort i mitt liv, tror jag. Hyrde bil och körde till både Budva, där vi hittade favoritrestaurangen för veckan, och Kotor, där vi traskade en bra bit uppför och utforskade en gammal fästning. Allt som allt, så följer ett par inlägg med minnen jag inte vill tappa bort. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0